Ook na 3 weken leef ik nog! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu Ook na 3 weken leef ik nog! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

Ook na 3 weken leef ik nog!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Ola witte Nederlandertjes!

Jaaaaaaaa, ik kan het wel! I'm still alive! Haha. 3 weken zonder mn mammi en pappi, ik kan hettt!!

Bizar hoe snel de tijd hier voorbij vliegt, het voelt eerder aan als een week. Mensen die ik heb zien aankomen en ook weer weggaan, waarbij ik denk: Huh? Je bent hier pas een week. Haha. TIMES FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN!

Opnieuw heeft een Sahara-hittegolf mij weten te vinden. Temperaturen van rond de 43 graden & benauwde nachten zorgen ervoor dat we extra veel waterspelletjes voor de kinderen moeten verzinnen haaha. Dat is natuurlijk helemaal geen straf. Het enige nadeel hieraan is dat het zewmbad vol met bacterien zit. Veel kinderen lopen met oorontsteking of zijn ziek. Er is maar één regel wanneer juffie Maaikie het water in gaat; 'Niet met mn hoofd onder water.'

Gisteren hebben we onze griezeldag gehad, met als hoogtepunt onze griezeltocht 's avonds. Alle animatoren van TUI Duitsland & Nederland werkte hieraan mee en het is een groot succes geworden. Zeker wel 60 kinderen + ouders hebben de tocht gelopen. 's Middags hebben we alle kinderen al een flyer laten meenemen met daarop een waarschuwing voor de ouders. Uiteindelijk hebben we toch nog heel wat kinderen huilend gezien 's avonds, dus dat laat zien dat de griezeltocht wel echt spannend was! Vanochtend nog even met de kinderen nagepraat over gisteravond & de huilende kinderen van gisteravond hun verhaal laten doen. Deze geslaagde avond gaan we over 2 weken opnieuw uitvoeren & weer zo'n groot succes laten worden!


Vandaag de eerste dag in de hittegolf overleefd. Esmee was als entertainer mee op jeepsafari, dus Kim & ik bleven over. Kim had zich 's ochtends opgeofferd om het zwembad in te gaan (Wat een straf, pff!) En ik heb me uit de naad staan werken om in de hitte met de kleintjes tot 6 jaar te gaan knutselen. Het was hard werken, maar het was ontzettend leuk. Om half 1 samen met Kim snel naar onze kamers gerend & strandspullen gepakt. Om half 1 vertrekt de laatste strandbus vanaf het hotel namelijk. De buschauffeur even lief aangekeken toen hij mij wilde tegenhouden vanweg mijn drinken & uiteindelijk hebben we een hele bus voor ons 2 gehad. Op de boulevard bij mijn favoriete Italiaanse tent Roma een pizza gehaald en deze heerlijk op strand opgegeten. Het leven is bestaat uit hard werken, maar ook super veel chillen. Het weer en de vele vrije tijd maakt veel goed. Daarnaast krijgen we ontzettend veel kortingen omdat we hier werken. Tijdens het uitgaan hebben we overal vipkaarten, in restaurants zoals Roma krijgen we korting + spullen zoals strandbedden zijn stukken goedkoper huren.

Vanavond is opnieuw mijn vrije avond. Ik ga zo eerst heerlijk een flinke powernap doen & me opladen voor een avondje stappen.

Als allerlaatst wil ik Dianne, Nel & Piet hartelijk bedanken voor het kaartje dat ik heb gekregen. Was heel verbaasd toen ik het in mn handen kreeg, maar echt superlief! :)

Verder negeer ik de reacties op mijn missies maar van de dames Maaike & Jessica, maar zeg ik juist; Snel weekendje weg in september!!

Un Saludo, Beesos y un abrazo fuerte

<3<3<3 xxxxxxxx

  • 18 Juli 2012 - 21:48

    Mama:

    Wat is het heet !!!! Hopelijk volgende maand wat minder.
    Kunnen julllie wel! Die kinderen nachtmerries bezorgen. Wel leuk dat er zo veel meededen. Ik heb gebeld over je telefoon. Lees je chatbericht maar. Groetjes, mama.

  • 19 Juli 2012 - 11:24

    Ilse:

    Leuk weer om te lezen! Lijkt net of we er gewoon bij zijn.
    Ik baal nu wel een beetje dat ik niet langs kom om alles ook met eigen ogen te zien! Had je graag aan het werk gezien.

    Echt leuk dat zoveel kinderen en ouders mee gingen met de griezeltocht. Gingen jullie dan gewoon onderweg verstopt zitten als enge monsters ofzo? Hoefde jij in elk geval niet echt je best voor te doen... :P Zeker niet met je harde katwijkse stem.

    De temperaturen lopen hoog op, zo te zien. Maar alles beter dan het Nederlandse weer, wij hebben het veeeeel slechter getroffen.
    Dus geniet er maar lekker van! Maar dat doe je wel, dat weet ik!
    Ben je morgenavond nog op Skype? Laat maar even weten via FB ofzo, ok?
    Enjoyyyy! xxx

  • 20 Juli 2012 - 16:12

    Dianne:

    Geen dank hoor schatje!

    Het blijft super leuk om je verhalen te lezen! :)
    Heel veel plezier morgen op je vrije dag!

    xx

  • 22 Juli 2012 - 20:44

    Maaike:

    Hahahah, ga je me negeren?
    I love you 2.

    Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 22283

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: