Life is gooooooood! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu Life is gooooooood! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

Life is gooooooood!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

03 Augustus 2012 | Spanje, Playa del Ingles

Hallloooo mn lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nog maar 3 weken verwijderd van mn terugkomst naar Nederland, maar wat een ervaringen heb ik opgedaan afgelopen week hahaha.

Als eerst even waar ik vorige keer was geeindigd. De kidsnight. Smurfen. Maaike is slaapsmurf. Wat een geniale kidsnight was dat. Even voor diegene die niet snappen waar ik het over heb; Op zondagavond hebben wij altijd nog een avondprogramma voor kinderen. Van 21.00 tot 22.00 uur hebben we altijd een bepaald thema en vaak doen we daarbij een speurtocht. Afgelopen zondag was het dus thema smurfen. Alle smurfen waren over het gehele park verdeeld. Kim was smurfin & zou de alle kinderen vanaf de kidsclub meenemen over het park. Slaapsmurf, ik dus, zou de eerste stop zijn. Bij elke stop zouden de kinderen een opdracht moeten doen & daarna zouden ze een aanwijzing krijgen voor de volgende plek waar ze heen moesten.

Ik als slaapsmurf kreeg de opdracht om bij bungalow nummer 18 te gaan liggen en doen alsof ik sliep, of nog beter; gewoon gaan slapen. Dat liet ik me niet 2x zeggen. Ik heb een handdoek uit mn kamer gehaald en heb een heerlijk bedje voor mezelf gemaakt. Ipod met muziek in. En wachten totdat smurfin Kim bij mij zou aankomen. Je raad het al.... Maaike is gewoon in slaap gevallen. Tussen de bungalows in. Om 22.00 uur wordt ik wakker en is het helemaal donker. Duitsers zitten bij hun bungalow en zeggen lachend; vergessen. Ik begin ook te lachen en zeg dat ik ook denk dat ze me vergeten zijn. Ik vraag de tijd aan hen, ondertussen is het 22.15 uur. De kdisnight is allang afgelopen. Nog geen minuut later hoor ik kinderen slaapsmurf roepen en snel daarna wordt ik besprongen door een stel hyperactieve kinderen. Esmee komt op me af & verteld dat Kim de verkeeerde weg is gegaan & ze mij serieus zijn vergeten. Leuk die blauwe schmink voor helemaal niks. Lekker geslapen. Dit was mijn zondagavond.

Gelukkig bestaat er dan ook nog een nacht. & die heeft gelukkig veel goed gemaakt. Kim heeft de man van haar leven ontmoet & heel Shooters heeft dit moeten weten ook. We stappen totdat we de Shooters worden uitgegooid en na afloop praten we nog even na op de kamer van Kim. Kernwoord van deze avond; Kim wil hem. (Oftewel: Kim <3 Willem)

De Villa
De vlam van Kim nodigde ons uit de volgende avond bij hun in de Villa te komen chillen. Ik weiger hier naartoe te gaan, maar na een mooie deal stem ik toch toe. Ik slaap de volgende morgen (maandagmorgen dus) uit & maandagavond zou ik dan meegaan naar de Villa.

Nadat we klaar zijn met de minidisco, eten en opmaken lopen we richting de receptie. Daar vragen we naar de naam van de Villa die de jongens hebben opgegeven & na het zien van plaatjes zit Kim helemaaal op wolken. 2 zwembaden & een jacuzzi zou deze Villa ons beloven...

Wanneer we de taxi instappen laten we via onze mobiel de naam van de Villa zien. Deze was namelijk niet normaal uit te spreken. Deze taxirit zal voor de rest van ons leven in het geheugen geschreven staan. Zittend, dicht naast elkaar, hand in hand. Serieus, in Gran Canaria hebben ze nog nooit van normale bestrating gehoord, laat staat lantaarnpalen. Na deze spannende rit bereiken we uiteindelijk een mooie rode Villa welke geheel is beveiligd met allerlei poorten.

In de Villa krijgen we een staande ovatie van de hele groep vrienden & al snel is het een erg gezellige avond. Na een wijntje in een mok, een rondleiding door de Villa en een potjes basketbal besluiten we met zn alle naar Kasbah te gaan. In Kasbah is de rest van ons team aanwezig en dat maakt de hele avond compleet; eentje voor in de boeken zeggen ze dan weleens.

Kim wilhem nog steeds. Hakken zijn overbodig. In de hoekje kunnen ze ons zeker niet zien. Ahh Kim kijk wat daar op de grond ligt. Het boek 'Geknipt voor jou' was helaas niks van onze Wuls, hij was al verliefd.

Na mn laatste stapavond van deze week, afgelopen maandag, ben ik ook niet meer in Kasbah geweest. Gisteravond lagen Kim en ik al helemaal klaar om weg te gaan op de bank de Olympische Spelen te kijken. Al snel waren we het er toch wel over eens dat ons bed toch wel een beter idee was dan Kasbah. Na dus een aantal nachten heerlijk op tijd naar bed te zijn geweest ben ik weer helemaal fit. Komend weekend komen de vriendinnen van Kim hierheen. Zondag is Kim jarig, dus dat gaat zeker gevierd worden!

Dianne en haar pappi & mammi, super leuk die kaarten steeds! Super erg bedankt. Ze hebben een mooi plekje op mn saaie betonnen muur. Nadat ik gister kaart nummer 2 heb ontvangen kreeg ik vandaag nummer 3 al!

Verder iedereen super erg bedankt voor de reacties en het lezen steeds. Blijven doen dus! Hahahah :)

Volgende week komen mn mammi en pappi al langs. De tijd vliegt echt voorbij. Maandag de 13e zullen ze hier zijn. Dinsdagavond zullen we dan een griezeltocht hebben, waar we natuurlijk een mooie rol hebben uitgezet voor mn pappi haha!

Ik hou jullie op de hoogte, jullie mij ooook? :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <3<3<3

  • 03 Augustus 2012 - 20:40

    Ilse:

    Slapen, drank en basketbal.. Goede combi!
    Wat ik nou niet begreep uit je verhaal... Is Willem verliefd op Kim of op iemand anders? Ik hoop voor Kim dat Wilhem (grappig gevonden!) echt de man van haar leven is!

    Pap een rol in de griezeltocht, geweldig!
    Dan hoeft 'ie alleen maar een beetje te gaan dansen en die kinderen krijgen de schrik van hun leven!
    Ben benieuwd wat je voor die arme man in petto hebt!

    Enjoy sissieee!
    xxx

  • 05 Augustus 2012 - 10:24

    Maaike:

    Hoi lieve schat.
    Het klinkt weer fantastisch. En slaapsmurf... Ik moet gelijk weer denken aan onze vakantie vorig jaar. Ik keek twee seconde weg en je lag al weer te slapen. Haha.
    Hoe is het verder?
    En je pa in de griezeltocht. Heerlijk! Volgens mij is je pa daar geknipt voor;) haha
    Ik stap vanmiddag in het vliegtuig. Opweg naar alle mensen in italië. Ik zal aan je denken als ik de frikandellen man zie, de pizza's proef, een bbq in de regen heb, de tortellini bij de homo bar eet en op mijn luchtbedden lig in het water. Je bent sowieso al veel bruiner dan mij natuurlijk, maar ik kan de uitdaging aan gaan om net zo poepie bruin te worden.
    Geniet nog even van je weekjes en bezoek! Xxxx

  • 07 Augustus 2012 - 11:48

    Nikki:

    he Maaike
    je moet me toch vrijdag even wat meer vertellen over kim wil hem..
    want kim heeft me er wat over gezegt, maar natuurlijk na het lezen van jou verhaal zijn er weer een paar dingen onduidelijk haha!
    Gaa maar niet meer te veel uit met kim, want jullie moeten goed uitgerust zijn als ik kom, ik moet er ook maar aangeloven!

    Tot vrijdag xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 22276

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: