WEEK VAN AFKICKEN, GEZELLIGHEID & OVERTREDINGEN - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu WEEK VAN AFKICKEN, GEZELLIGHEID & OVERTREDINGEN - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

WEEK VAN AFKICKEN, GEZELLIGHEID & OVERTREDINGEN

Blijf op de hoogte en volg Maaike

19 Augustus 2012 | Spanje, Playa del Ingles

HALLLOO LIEVE MENSEN!

Na een week geen internet gehad te hebben, heb ik het sloomste internet ooit op idt moment. Maaaaar, internet is internet. De zomervakantie heeft voor mij in het teken van afkicken gestaan. Als eerst mijn zware mobielverslaving; nadat deze in de eerste week is gejat heb ik daar eens even flink van hebben afkicken. Afgelopen week een week zonder internet moeten leven. Gelukkig waren mn mammi en pappi er gezellig en heb ik het internet ook helemaal niet gemist.

Afgelopen maandag om half 11 stond ik bij de ingang mam en pap op te wachten. Pap zou smsen wanneer hij op vliegveld Las Palmas in de bus zat & zo kon ik op tijd richting de receptie lopen. In eerste instantie was ik van plan om mee te gaan met de transferbus om mn ouders op te halen, maar opeens mocht dat niet meer. Die maandagochtend hebben we namelijk een klein werkoverleg gehad met onze chief. Zij was erg boos over het feit dat wij onze werkkleding niet netjes droegen. Ik liep zelf al 3 weken op slippers, wat dus verboden is. Ja en Maaike is dan ook echt Maaike; geen controle is je niet aan de regels houden. Deze ochtend werd ons verteld dat we netjes ons uniform + dichte schoenen moeten dragen & we anders terug naar Nederland kunnen. Ik weet dat het ondertussen ook in Nederland hoogzomer is, maar het vanaf maandag alweer gaat regenen dus ik draag nog wel even netjes mn kleding & kom zoals mn ticket het aangeeft gewoon vrijdag naar huis.

Ik heb een ontzettend leuke en gezellige week met mn ouders gehad. De eerste avond zouden we naar Yumbo gaan om daar even gezellig rond te lopen, maar opeens stonden daar de ouders van Esmee voor onze neus. Deze zijn bij ons aan tafel gaan zitten en dus besloten we maar op het park te blijven. De volgende avond zou de griezeltocht plaatsvinden. Een nieuwe route en nieuwe griezels hebben we georganiseerd. Diverse kinderen zijn echt huilend en schreeuwend terug naar hun ouders gebracht, maar het was zeker een succes. Een laatste griezeltocht waar we met een goed gevoel naar terug kunnen kijken noem je dat ook wel haha. Pap had ook een prachtige rol als dracula. Die arme oude man heeft een zware avond gehad in de warme cape, foto’s volgen uiteraard nog!

Op mijn twee vrije middagen die ik van mijn chief mocht nemen omdat mijn ouders er waren heb ik doorgebracht op het strand. De eerste middag op het strand van Playa del Ingles, waar ik ook gelijk heerlijk heb kunnen bijslapen. De tweede middag zijn we naar Maspalomas geweest, een strand waar het een stuk rustiger is. Ook hier heerlijk gechillt.

Verder is deze week hetzelfde als andere geweest qua werk. Afscheid moeten nemen van veel leuke kindjes weer, waarbij sommige zelfs in tranen waren. Dat laat toch weer even zien hoe leuk het voor de kinderen is he haha. Vannacht de verjaardag van Esmee vervierd die vandaag 20 jaar is geworden. Shooters was gesloten vanwege het overtreden van de regels. Volgens de politie stond de muziek te hard, wat totaaaal niet waar is. Zigzag heeft politievriendjes en heeft een avond weinig mensen binnen gehad. Shooters stond helemaaaal vol, dus hebben ze de politie ingeschakeld en deze heeft Shooters doodleuk een boete gegeven en ze moeten voorlopig gesloten blijven. We besloten dus maar naar MTV te gaan, maar zodra we de trap aflopen bij Kasbah horen we dat Seven, een tent waar Shooters mee samenwerkt, een Shooters binnen heeft gemaakt. Bij de Seven binnen was een wand gemaakt & daarachter was een kleine eigen discotheek waarbij alles wat eerst bij Shooters binnen hing, daar is gehangen. Geniale actie & een geniale avond J

Vandaag de hele dag in de schaduw bij het zwembad liggen slapen. Mam en pap zouden naar huis gaan en wilde liever niet naar het strand. Aangezien ze geen huisje meer hadden wilde ze niet meer onder het zand zitten. Opnieuw hebben we de regels overtreden door bij het zwembad te liggen slapen. Dit mogen wij namelijk niet, ook niet op onze vrije dag. Geen mens heeft last van ons gehad en ons op kunnen merken aangezien we hebben geslapen tot half 5 ’s middags.

De laatste loodjes komen nu echt in zicht. Komende dinsdag hebben we een evaluatiegesprek over het afgelopen seizoen & vrijdagochtend om 10.50 uur vertrekken we dan toch echt naar Nederland. Ik heb het tot nu toe echt fantastisch gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar. Of dat ook werkelijk gaat gebeuren moet ik nog een aantal nachtjes over slapen in mn eigen heerlijke bedje :)

Lieve lezers van mijn weblog, super erg bedankt voor het volgen van mijn verhalen & natuurlijk de super leuke reacties. Ik hoop dat ik julie voldoende op de hoogte heb gehouden en heb het zelf ontzettend leuk gevonden om de verhalen te schrijven. Mijn volgende reisverslag zal ik volgende week vanuit Katwijk gaan schrijven. Ik hoop veel mensen volgende week tijdens Oranjerock en weet ik veel wat weer te zien & anders tot heeeeel snel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

<3<3<3

  • 19 Augustus 2012 - 21:29

    Janine:

    Hai schatje! Succes nog de laatste dagen! Lekker genieten nog even! Tot vrijdag! x

  • 19 Augustus 2012 - 21:35

    Maaike:

    Hallo Schat.
    Jij bedankt voor alle leuke blogs de afgelopen weken. Heb ik toch nog leuk leesvoer gehad.
    Geniet van je laatste week. En ik sta achter debat bijoranjerock. Dus ik verplicht je een drankje bij me te komen drinken uiteraard.
    Dag xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 22278

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: