BACK IN TOWN - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu BACK IN TOWN - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

BACK IN TOWN

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 Augustus 2012 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

HALLLOOO LIEVE MEDELANDERS,

Ben weer terug in het heerlijke Katwijk, waar ik ondertussen alweer een bord bloemkool, twee basketbaltrainingen en een nacht in mn heerlijke eigen bed verder ben.

Sinds het vertrek van pap en mam vorige week zag ik er helemaal naar uit om weer naar huis te gaan. Esmee en ik leefden er samen helemaal naartoe. De laatste week was niet de topweek, maar wanneer ik terugkijk op de gehele zomervakantie kan ik zeggen dat het een super ervaring was & waar ik nog diep over ga nadenken om dit niet gewoon nog een keer te doen.

Donderdagavond van iedereen afscheid genomen en vrijdagochtend om half 8 zouden we worden opgehaald door de TUI-bus. Om half 8 ging ook de ontbijtzaal open, dus we hebben nog snel wat chocoladebroodjes naar binnen gewerkt, wat heerlijk vers en warm waren deze nog zo vroeg! Kim heeft ons nog uitgezwaaid en daarna hebben we nog 5x hetzelfde van Playa del Ingles mogen zien in de bus, omdat we nog zoveel verschillende hotels langsmoesten om mensen op te halen.

Op het vliegveld van Las Palmas even lekker wat gedronken en een chocolademuffin naar binnen gewerkt. We lagen allebei op een lekkere bank en na 1 minuut lag ik uiteraard ook weer te pitten. Esmee heeft zichzelf vermaakt met haar mobiel, MET internet nogwel. Om 10.20 uur mochten we gaan boarden en op dat tijdstip werd ik dus ook wakker. We gingen maar eens even kijken welke gate we moesten hebben. Nadat we eindelijk onze gate hebben gevonden staat er heel groot: LAST CALL. Bleken we dus gewoon de laatste te zijn die het vliegtuig instapte en voor we zowat zaten, zat het vliegtuig alweer in de lucht.

Op schiphol stonden daar mn lieve pappi en mammi, lieve zussen en Mayke en Lau al te wachten. Snel daarna krijg ik Mies aan de telefoon dat ze helemaaal verkeerd zijn gereden dus spreken we af om richting mijn huis te gaan en dat we elkaar daar zien. Ja, ik weet het, bizar dat Maaike (de Vreugd dus) schiphol niet heeft weten te vinden. Voor vragen moet je toch echt bij haar zijn ;)

Thuis in een korte tijd zoveel mogelijk geprobeerd bij te praten, al is het nog langggg niet genoeg. Gelukkig heb ik daarvoor komende donderdag en vrijdag met de pabomeisjes genoeg tijd voor tijdens ons geweldige pabokamp.

Verder deze ochtend alweer een strandtraining erop zitten. Om half 9 liepen we al te rennen op het strand. Een heerlijke regenbui over me heengehad, die had ik ook alweer acht en halve week niet gezien :) Vandaag verder lekker gaan feesten in Katwijk Binnen en vanavond uiteraard een kijkje nemen in Noordwijk!

Dit was dan mijn allerlaatste verslag na de 2 maanden in Gran Canaria. Ik hoop dat ik jullie op deze manier een beetje op de hoogte heb kunnen houden van al mijn belevenissen. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen/volgen van al mijn verslagen en het reageren, het was altijd superleuk alle reacties te lezen als je zover weg zit!

Wie weet dat er ooit nog een gehele nieuwe reis bijkomt, maar dan zullen uiteraard de verslagen hier te vinden zijn!

Un Saludo, Beesos y un abrazo fuerte

xxxxxxxx <3<3<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 2180
Totaal aantal bezoekers 22285

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: