Missie 1, 2 & 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu Missie 1, 2 & 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

Missie 1, 2 & 3

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Olaaa mn lieve vriendjes & vriendinnetjes (of niet natuurlijk)

Hier ben ik dan weer. Misschien zullen jullie denken dat ik niks beters te doen heb & komen die verhalen van mij jullie strot uit; SORRY dan hiervoor haha. Ik begin het schrijven gewoon leuk te vinden!

Zaterdag is altijd onze vrije dag, dus ook vandaag zouden we vrij zijn. Helaas had onze chief een afspraak gemaakt om met zn 3en (Esmee, Kim en ik) op jeepsafari te gaan. Deze jeepsafari kunnen gasten in het hotel boeken & elke woensdag zal er iemand van ons meegaan als entertainer met deze jeepsafari. We moesten heb alleen zelf al een keer hebben gezien; vandaar dat we onze vrije dag hiervoor moesten opofferen.

Vanmorgen dus vroeg ons bed uitgegaan & gisteravond braaf niet wezen stappen. Staan we daar om half 10 bij de meeting point; hebben ze een chauffeur te weinig! Er werd ons verteld dat we dus niet meekonden. Hoe toevallig hadden wij deze dag al onze strandspullen al meegenomen & hebben we gevraagd of ze ons dan bij het strand wilde afzetten. Om 10 uur lagen we al heerlijk te slapen op het strand. TOP!

In de afgelopen dagen hebben we een aantal missies opgesteld die we de komende 2 maanden willen behalen.

1. We hebben een keer willen nachtzwemmen na het uitgaan in het zwembad van ons hotel. CHECK

Na het uitgaan donderdagnacht hebben Kim en ik nog even een duik in het water genomen. Aangezien dit onwijs veel lawaai maakte & alle gasten rondom het zwembad slapen besloten we er maar weer snel vandoor te gaan. De volgende dag vertelde een meisje van TUI Duitsland dat wanneer we die avond zouden worden gepakt door mensen van het hotel, we direct naar huis konden vertrekken. MAAR, missie 1 is geslaagd!

2. Onder de jeepsafari proberen uit te komen. CHECK

We hebben gisteravond bij de chief van TUI Duitsland (die ook een beetje onze chief is, aangezien het een ras-echte Hollander is) onder de jeepsafari uit te komen. De smoesjes als; we hebben onze vrije dag hard nodig want we zijn moe, hebben helaas niet geholpen. Maar we zijn de chauffeur die ziek is eeuwig dankbaar.

3. Zoveel mogelijk hotels binnenlopen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is & gebruik maken van het zwembad. Oftewel gewoon POOLCRASHEN.

Vanmiddag hebben we het eerste hotel overvallen en hebben we doodleuk gedaan alsof we nieuwe gasten waren. Wel een beetje bruine nieuwe gasten, maar wat geeft het. Volgende week gaan we toch een gok wagen de wat luxere hotels te pakken, maar we moesten rustig beginnen he haha.

Verder heb ik zeer weinig te melden. Natuurlijk blijf ik jullie op de hoogte houden van de volgende missies hahaha.

Ook nu moet ik weer zeggen dat ik het superleuk vind al die reacties op mn vorige verhaal. Natuurlijk ben ik niet te streng voor al die kinderen haha. Ze moeten maar zo zien; als de ouders ze niet opvoeden, doe ik het maar. Later zullen ze me dankbaar zijn!

Hieronder zullen nog wat foto's worden geplaatst van vandaag & ik hou jullie op de hoogte!

Adiossss chicos & chicas,

Kusjes en knuffels vanuit het heerlijke zonnige Gran Canaria!

xxxx


  • 15 Juli 2012 - 00:13

    Janine:

    Hai Maaikie, je verhaaltjes blijven nog steeds leuk om te lezen hoor! Ga er lekker mee door! Wat ben je al vies bruin!! Veel plezier nog daar en succes met het pop crashen hè! X

  • 17 Juli 2012 - 16:50

    Maaike:

    Leuk Maaikie, die missies.
    Ik verwacht toch alleen iets meer creativiteit van jou;)
    Enwat ben je weer belachelijk bruin.

    Hier op kamp is het ook helemaal leuk, alleen niet net zulk weer. Maar goed,dat mag de pret niet drukken.

    Veel. Plezier nog.

    Xxx

  • 18 Juli 2012 - 14:58

    Jessica:

    Ik vind het wat matige missies hoor Maaik! :P Haha nee hoor schatje, klinkt allemaal erg leuk, ben erg jaloers!
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 22279

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: