One week in Gran Canaria! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu One week in Gran Canaria! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

One week in Gran Canaria!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

05 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Lieve mensen in het benauwde Nederland (Ghehe) <3

Een aantal werkuren, zonnestralen, kakkerlakken, cocktails, laxeerpillen, verkleedpartytjes en kinderliefdes verder, hier een kleine update over hoe mijn leven in het heeerlijke Gran Canaria ervoor staat.

Als eerst wil ik even kwijt dat ik het ontzettend leuk vind om alle superlieve reacties te lezen. Wanneer ik Nederland, met alles daaromheen mis, zorgt dat er toch voor om weer verder te gaan met een lach op mijn gezicht! Thankss daarvoor!

Sonja en Eline, ik probeer jullie een beetje te volgen via ibasketball. Maar laten jullie even weten wanneer jullie geselecteerd zijn? Uiteraard twijfel ik daar geen moment over, maar een zekerheidje is toch prettig haha.

Verder even een update over de kakkerlakken, serieus HET WENT! Afgelopen nacht op blote voeten naast een kakkerlak gestaan & zonder ook maar te schreeuwen heb ik dat gewoon even gedaan!

Zondagavond, na de gewonnen wedstrijd van Spanje, ben ik samen met Esmee richting Kasbah vertrokken. Dit is het uitgaanscentrum van Playa del Ingles, met chille loungecafés waar we heerlijk hebben gezeten. De weg er naartoe was gekkenhuis, allemaal mensen met vlaggen uit de auto & geen enkele rontonde stond leeg. Geweldig om dat te hebben meegemaakt! Ons plan (lees: Esmee's plan) was om vroeg naar huis te gaan. Vlak voordat we wilde vertrekken, kwamen we Bianca en Judith tegen & hebben nog anderhalf uur met hen samen doorgebracht. Een geweldige avond met een geweldige sfeer!

De eerste week werken zit er voor mij op dit moment op! Vandaag onze eerst dag waarbij we ons eigen programma hebben gedraaid. Met het thema dieren zijn we gestart. Vanmorgen zijn we ontzettend hard op onze smoel gegaan, door een te slechte voorbereiding. Vanmiddag alles even twee keer langer overdacht & een ontzettend leuke middag gehad, waarbij de kinderen het ontzettend naar hun zin hebben gehad. Na het verven van de lange rups en de vlinders hebben we het kat- en muisspel gedaan. Vervolgens zijn we als walvissen het water in gedoken en hebben we in het zwembad spelletjes gedaan. Morgen gaan we verder met de Olympische spelen, waarvan we het hele programma nu nog in elkaar moeten gooien. Ja, een perfecte voorbereiding I know!

Verder heb ik jullie niet echt veel meer te melden. Komende 3 dagen gaan we heerlijk Playa del Ingles in 's avonds, aangezien we zaterdag hele dag op strand kunnen uitslapen. Daarnaast hebben we daar van alle barren een VIP-kaart. Dat houdt in dat wanneer je werkt in PLaya del Ingles gratis drinken kunt halen. Superchill natuurlijk, want dan gaat niet al ons salaris in de avonduren op!

Ik ga nu zo maar even een douchje pakken & de dag voor morgen voorbereiden. Vandaag helaas een beetje een 'dagelijks-praatje' verhaal, maar ik wil jullie toch op de hoogte houden.

Oja en wat ik niet moet vergeten te zeggen: Ping & Whatsapp doen het heeeel slecht op mijn telefoon. Dus je kunt beter een berichtje op mn facebook gooien of daar een privebericht sturen. Dan antwoord ik via die manier!

Slaaaplekker allemaal & tot mijn volgende verslag! Na een week hier mis ik jullie allemaal toch wel een beetje hoooor!

xxxxxxxxx <3<3<3<3

  • 04 Juli 2012 - 22:22

    Tineke:

    Ik vind je super stoer!! Ik denk dat je pa en ma naast hun schoenen gaan lopen. Als ik 30 jaar jonger was geweest had ik deze actie ook gemaakt. Respect voor je!,
    Ik kijk toch weer uit naar je volgende verslag. Bij GH vrijdag de vrijwilligers avond. Ook ee HELE organisatie, maar valt in het niet bij jou. Nog heel veel plezier. Xxx Miss grasshopper 2012

  • 05 Juli 2012 - 07:42

    Janine:

    Hai schattie!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! En leuk je verhaaltjes zo te lezen tijdens mijn vrije uurtje op stage!
    Geniet er lekker van en veel succes nog! x

  • 05 Juli 2012 - 07:43

    Maaike:

    Zo Maaik!! Ik ben trots op je! Zonder te gillen naast een kakkerlak gestaan. Gelukkig was het geen muis, anders hadden ze je denk wel gehoord;) haha.
    En top dat je gewoon gratis drankjes krijgt. Ik denk dat ik maar een een retourtje boek. Het klinkt allemaal zo super!

    Leuk dat je ook zoveel berichtjes plaats. Ik lees ze met veel plezier.

    xxx

  • 05 Juli 2012 - 15:24

    Kim:

    maaike kappen nu met die leuke verhalen, je maakt me helemaal gek haha. ik heb jelle gisteren al gebeld of ik niet eerder mocht vertrekken, helaas. over een paar dagen chill ik hem met jou op het strandd en in de kroeg. VIPPASSEN?? regel er vast een voor mij, as woensdag hebben we ze nodig :D woehoeeeeeeeeee ik heb zo'n zin

  • 07 Juli 2012 - 10:20

    Maxxxxiee:

    Heeee Lieve Maaaike!!!

    Super gaaf dat je het daar zo na je zin hebt, maar dan kan ook niet anders met zoon top meid als jou he:D!!
    Al je verslagen lees ik met veel plezier en kijk dat ook steeds uit na de volgende verhalen.. :D!!

    Dikke knuffel van Maxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 22280

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: