Viva España! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu Viva España! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

Viva España!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Juli 2012 | Spanje, Madrid

HELLLLLOO SCHATTTJES VAN ME!

Hier een berichtje vanuit het zonnige Gran Canaria, het land dat zojuist Europees Kampioen is geworden en waar ik met vuurwerk op de achtergrond dit verhaal aan het typen ben.

Na 4 dagen hier in Gran Canaria te hebben doorgebracht, zonder mn lieve pappi en mammi, kan ik zeggen dat het me PRIMA bevalt hihi. Super weertje &&&& gister een vrije dag gehad! Beterbeterbeter :D

Morgen zal de Nederlandse kidsclub open gaan. Esmee en ik hebben gister, tijdens onze vrije avond, even een klein programma opgezet. Beide hebben we geen ervaring met dit werk & we kunnen ook pas starten wanneer de ervaren krachten zijn gearriveerd. Toch willen we voor de Nederlandse kindjes die hier zijn al een begin gaan maken, dus morgen zal ons eerste meeleeftheater plaatsvinden met Saartje en Simone en zullen we tijdens de minidisco de Nederlandse liedjes erin gaan gooien, want die scheitende Duitse liedjes snappen zelf wy niet! Laat staat de Nederlandse kindjes.

Afgelopen dagen in de kidsclub waren echt superleuk. Steeds meer ouders hebben te horen gekregen dat er een Nederlandse animator rondloopt en de Nederlandse kindjes stromen ook binnen. Wel zijn er veel nog maar 3 jaar, waardoor ze veel dingen niet durven of kunnen. Een van mijn eerste kindjes, Dirkje een superleuk blond ventje had ik in de namiddag gesproken en ook hij wilde de volgende dag in de Kidsclub komen. De volgende dag komt hij heel verbaasd naar me toe in de Kidsclub en zegt: Zit jij ook op dit schooltje? Hahahah. Heerlijke kinderen en heerlijk werk dit!

Verder heb ik niet heel veeel meer te melden denk ik zo. We hebben veel vrije tijd naast het werk. In de middag pauze van half 1 tot 3, waarbij Esmee en ik eens goed gebruik hebben gemaakt van het heerlijke zonnetje in ons minizwembadje. (Lees: opblaasbadje)
Daarnaast op vrijdagavond even het uitgaansleven bekeken. Omdat het nog geen hoogseizoen is, is het daar nog niet vreselijk druk en heeft het niet echt super veel indruk op me gemaakt eigenlijk haha. Dat komt nog wel goed deze zomer! Verder zaterdag op strand liggen bakken. Vanwege het warme, en redelijk harde windje, heb je niet door dat het zo snel gaat. Dus ben erg verbrand op mn rug, precies de plekken waar ik met insmeren niet bijkwam. Dit merkte ik op het strand al, en we zijn daarna ook gelijk naar het winkelcentrum gegaan omdat we lagen weg te branden op het strand.

In mijn vorige verhaaltje heb ik even iemand tekort gedaan denk ik hahahah. ILSEPILSE; im sorry. Ofcourse was jij ook op mijn afscheidsparty!

Daarnaast mammi, Maaike, Laura, Kim, Ilse, Mayke, Dianne en Wilma; bedankt voor jullie super leuke en lieve reacties op mijn vorige verhaal. Leuk om te horen! :)

Nou lieve mensen in het bewolkte, benauwde Nederland;

Un Saludo, Beesos y un abrazo fuerte

<3<3<3 xxxxxxxx


  • 01 Juli 2012 - 21:09

    Maaike:

    Ik geniet! Blijf verhalen schrijven Maaik... En foto's, waar blijven ze? Haha.
    Wat een leventje heb je! Kijk uit voor de zon en ik ben nu al benieuwd naar je nieuwe verhaal.

    Dat je geen voetbal ben gaan kijken Maaik... Nu zal er wel feest in het dorp zijn!

    Have Fun en succes met h opstarten vd kidsclub.

    Xxx

  • 01 Juli 2012 - 21:29

    Dianne:

    Lieve Maaik!

    Leuk om je verhaaltje te lezen, hebben jullie daar in dorp voetbal gekeken, of ben je op je kamer gebleven? Zou daar wel een mooi feestje zijn nu!
    Heel veel plezier en succes morgen met de 1e dag van de nederlandse kidsclub, het gaat je vast en zeker lukken!
    Ben benieuwd naar de foto's van daar, komen die er nog op?

    Xxxxx

  • 01 Juli 2012 - 21:43

    Gerlinde:

    Maaik,

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Toppie. Ik ben benieuwd wat je allemaal nog mee gaat maken. Geniet ervan

    xxxxxxx

  • 02 Juli 2012 - 04:47

    Mirjam:

    Hee Maaikie,
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! En spreek je nu ook al spaans?!;)
    Veel plezier nog en ga lekker genieten! Succes vandaag!
    Xx

  • 03 Juli 2012 - 11:26

    Maxxieee:

    Heeee Lieve Maaaike

    Wat leuk om je verhalen te lezen van je , echt mooi dat je het daar zo naar je zin hebt!! Lekker weer, veel vrije tijd dus lekker chillen..

    Hier is het nu vandaag net een beetje redelijk weer geworden maar de vraag is of dat ook zo blijft ???

    Heeeel veeel Succes met de Kidsclub, En dan kleine ventje dirkje lijkt max wel, ook mooi klein blond jongetjee hihi:D! Dikke knuffel van Max
    xxxx

  • 03 Juli 2012 - 20:02

    Fam. Kraaijenoord:

    Hoi Maaike,

    ook wij lezen je verhalen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier met de kindertjes.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 22285

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: