NOG 3! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu NOG 3! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

NOG 3!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

24 Juni 2012 | Nederland, Katwijk-Midden

Hallo lieve mensen,

Nog 3 dagen verwijderd van het grote avontuur & ik heb er zin inn!

De koffers moeten nog worden ingepakt, maar who cares; dat gebeurt maandag of dinsdag wel :) Op een of andere manier werkt het deadline koffer inpakken toch het beste.

De afgelopen weken natuurlijk veel met de reis bezig geweest; ticket geregeld, draaiboek van het hotel bekeken & heel belangrijk: mn leuke collega's leren kennen! Samen met Esmee en Kim zal ik van de zomer de kidsclub gaan draaien. Laat Kim nou net een 'vage' bekende zijn uit Tubbergen, die ik ken van het barbie-incident hahahhaa. Nee, het moet helemaal gaan goedkomen met deze leuke collega's!

Het belangrijkste voor vertrek was uiteraard mn afscheidsavondje met mn liefste vriendinnetjes. Gisteravond heb ik deze dus gehouden & de komende twee maanden ga ik ook zeker op deze leuke gezellige avond terugkijken. Lieve vriendinnetjes; heeel erg bedankt voor deze leuke avond & natuurlijk de/het foto(boek)! Ik ga jullie missen <3 <3

Aangezien het nu half 4 zondagmiddag is & ik nog in mn pyjama zit is het mooi tijd om me te gaan aankleden. Vanmiddag familie gedag zeggen & komende dagen alles bij elkaar zoeken en inpakken. Dus ik zou zeggen; tot mn volgende reisverhaal vanuit Gran Canaria!

Adioss chickita's!
xxxxx

  • 24 Juni 2012 - 20:28

    Barbie 2:

    Haha dat ik dit nou moet lezen,worden 2 zware maanden voor je! Grappp. heb er zin in. Succes en tot over 2 weken! xx

  • 25 Juni 2012 - 06:02

    Jesse:

    Hey je een aparte koffer aangevraagd Maaaik voor je schoenen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 22291

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: