Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

27 Mei 2012 | Nederland, Katwijk-Midden

Hallo allemaal!

Over 5 weken gaat het dan toch echt gebeuren...

Dan vlieg ik weg uit het mooie Nederland om voor 8 weken te gaan werken in Gran Canaria.

Twee weken geleden heb ik dan eindelijk mijn bestemming te horen gekregen en ik zou naar Venetie gaan voor twee maanden. Nog geen vier dagen later wordt ik opnieuw gebeld met de vraag of ik ook naar Gran Canaria wilde.. Daar heb ik uiteraard geen nee tegen gezegd & konden myn ouders hun plan om een week Venetië te boeken, direct omgooien naar het zoeken naar een hotel in Gran Canaria.

Ik zal in Gran Canaria op een bungalowpark Parque Cristobal in Playa del Ingles komen te werken. Ik ga daar kinderanimatie doen voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Dat betekent elke ochtend om 10 uur gaan de kidsclub open en kunnen de ouders hun kinderen brengen. 's Middags hebben we een paar uurtjes pauze, en rond 2 uur zullen we het middagprogramma hebben tot een uur of 5. Vervolgens hebben we een meeleeftheater en daarna zal de minidisco plaatsvinden.

Voor mij een geheel nieuwe ervaring waar ik heel erg naar uit kijk! Ik wil jullie tijdens de twee maanden een beetje op de hoogte houden door middel van deze weblog.

Adiosss!

x Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 22281

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: