VADO A VENEZIA - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu VADO A VENEZIA - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Maaike Oever - WaarBenJij.nu

VADO A VENEZIA

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Hallo allemaal!

Ja daar ben ik weer.... Na in augustus 2012 mijn laatste reisverslag te hebben geplaats komt daar dus gewoon een vervolg op!

Donderdagavond 10 juli werd ik op de fiets gebeld met de vraag of ik nog interesse heb om voor TUI (Holland International/Arke) aan de slag te gaan. Ik heb aangegeven dat ik wel nog een week moest werken en dus pas rond de 19e kon vertrekken. Een dag later is alles geregeld en heb ik mijn E-ticket al in mijn postvak in zitten met daarop de vluchtgegevens naar VENETIË! :)

Hotel Giardini di Altea is waar ik zal komen te werken. Toevallig zou ik daar twee jaar geleden ook eerst naartoe gaan, maar toen moest ik op het laatste moment switchen naar Gran Canaria.

Maar helemaal leuk; een nieuwe bestemming met nieuwe collega's. Ik zal komen te werken met 1 ander Nederlands meisje. 2 Duitsers en 2 Belgen. Met z'n 6en zullen wij de kidsclub draaiende moeten gaan houden. Ik heb er al helemaal zin in!

Komende 5 weken zal ik er weer voor gaan zorgen dat jullie in Nederland kunnen meegenieten van mijn geweldige ervaringen en gebeurtenissen. Hou daarvoor mijn Facebook in de gaten of geef e-mailadres op bij deze website en zorg dat je altijd op de hoogte blijft!

Deze week zal ik druk bezig zijn met de laatste dingen te regelen en mijn 2 koffers in te pakken. Er zal daarnaast nog gewoon gewerkt worden namelijk. Misschien nog even een snelcursus Italiaans, aangezien ik nog geen 3 woorden Italiaans spreek of versta.

Arrivederci amico's & amica's! <3

xxxxx Maaike

  • 13 Juli 2014 - 19:12

    Maaike V:

    Heeee Maaikie,

    Geweldig!! Leuk om weer alles te kunnen lezen.

    Die cursus komt wel goed. Zoek een leuke Italiaan en vraag aan hem of hij het jou wil leren;)

    Xxxx

  • 15 Juli 2014 - 17:24

    Brigitte:

    Of twee knappe Italianen, gaat het twee keer zo snel!

  • 19 Juli 2014 - 10:26

    Corien:

    Hoi maaike

    Leuk dat ik je zo kan volgen!
    Hoop dat je het super naar je zin zal hebben.
    En doe rustig aan met die italianen.!!!!!!

    Gr corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Mei 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 22261

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Venice!

27 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Animatiewerk in Gran Canaria

Landen bezocht: